27/1/14

Express Στοιχηματικό Μοντέλο





Ο καθένας μπορεί να φτιάξει το δικό του στοιχηματικό μοντέλο. Αυτό μπορεί να είναι απλοϊκό ή πολυσύνθετο, αστραπιαίο ή χρονοβόρο στην κατασκευή του.

Παρακάτω σας παρουσιάζω το δικό μου αστραπιαίο στοιχηματικό σύστημα. Πόσο αστραπιαίο; Φύγαμε!

 
1.      παίρνεις το πρωτάθλημα που σε ενδιαφέρει (εγώ την Premierleague)
2.      ορίζεις το διάστημα μέσα από το οποίο θα τραβήξεις τα δεδομένα σου (εγώ σαιζόν 2010-11 έως σήμερα)
3.      επιλέγεις «συστατικά» (εγώ πήρα τα ποσοστά άσσου εκ των αποδόσεων του Ο.Π.Α.Π
4.      παρατηρώ το πραγματικό ποσοστό επαλήθευσης των άσσων (π.χ οι άσσοι με ποσοστό 50% βάσει αποδόσεων, πόσο τοις % επαλήθευση έχουν στην πραγματικότητα)

Ακολουθεί η γραφική παράσταση. Προσέξτε τα κόκκινα κυκλάκια. Σημαδεύουν 2 συγκεκριμένα εύρη άσσων. Τους άσσους με ποσοστό 22%-28% και 63%-66%. Αυτά τα 2 εύρη λοιπόν παρουσιάζουν μεγαλύτερο ποσοστό επαλήθευσης από αυτό που δηλώνουν έμμεσα οι αποδόσεις. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι αποδόσεις είναι μεγαλύτερες από ότι θα έπρεπε, αφού οι άσσοι αυτοί υποτιμώνται από τη πλειοψηφία των παιχτών. Με άλλα λόγια περιέχουν αξία και κατ’ επέκταση προσφέρουν κερδοφορία.





Άρα λοιπόν το στοιχηματικό μου σύστημα-μοντέλο μου λέει να ποντάρω σε αυτούς τους άσσους για να έχω κέρδος μακροχρόνια. Ανοίγω λοιπόν ένα portofolio αποκλειστικά για το σκοπό αυτό και καθορίζω το bankroll μου ώστε να έχω πρόγραμμα και συνέπεια στην προσπάθεια μου.

Φτιάξτε και σεις το δικό σας στοιχηματικό μοντέλο

Δεν υπάρχουν σχόλια: